martes, 16 de diciembre de 2008

Any nou, casa nova


Mis querid@s tod@s.
Si, nois i noies, ho he aconseguit ! Per fi, m'he traslladat al meu pis nou, a Sitges. Fa un fred que pela i hi ha molta humitat, però ja sabeu allò que diuen de la sarna i del gust.
Tinc tota la casa plena de caixes, trastos, coses pel mig i encara haig de netejar, posar làmpares, muntar algun armari, posar la roba al seu lloc, uff ! menys mal que arriben les vacances de Nadal.
Tot i així, el lloc és habitable, molt confortable i veig el mar des de l'habitació ! No puc demanar més, bé si, podria demanar un maromo ben guapo que em desperti amb un petó a la galta cada matí, però, vaja, ara per ara, m'estimo més dormir sol la majoria de les nits, estic més ample.
Sapigueu que esteu convidats a venir a veure'm quan vulgueu; si algun diumenge que faci bo teniu intenció de venir a passejar per la platja o a dinar, recordeu que teniu un amic que estarà encantat d'acompanyar-vos.
Ja us aniré informant de les meves noves aventures en aquesta encantadora vil·la. A veure què passa....

Salut i feina
i un bon forat
on guardar l'eina.

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Oeeeeeeee oe oe oe oeeeeeeeeeeeeeeee…
No saps com m’alegro!!
Te l’has guanyat!
Te la mereixes!!
Muaks

C

Anónimo dijo...

Felicidades!!!!
Ahora a ordenar con calma y a desestresarse (o no) por el paseo marítimo.
Javi

Anónimo dijo...

Hey Alex, collonut!! Sitges rocks!!
Possa fotos eh! Que tinc ganes de veure-la!!

Jonathan

Silvia dijo...

Felicidades!!!!!

Espero ir a verte pronto. Besos